maanantai 10. lokakuuta 2011

Sano kyllä

Kaikki on mahdollista. Sinä luot itse omat rajoituksesi sanomalla, että jokin on mahdotonta. "Ei minusta ole siihen, en minä osaa, olen huono piirtämään/ajamaan autolla/kirjoittamaan, tällainen minä vaan olen aina ollut (ja tulen aina olemaan)". Estät mahdollisuutesi ja muutoksen omalla asenteellasi. Kun ajattelet: "Minä osaan, minä opin, teen sen, se on hauskaa" edes taivas ei ole rajana. Älä välitä vastoinkäymisistä, pidä vain mielessäsi haluamasi lopputulos ja sano sille kyllä!

2 kommenttia:

  1. Tämä on niin totta! Vielä kun tämän muistaisi sillon kun se alakulo ja epävarmuus iskee.

    VastaaPoista
  2. Jatkuvalla harjoituksella se käy ennen pitkää enempi vähempi automaattiseksi toiminnaksi niin, että käytöksessä on huomatavissa selkeä ero entiseen. Tokihan huonoja päiviä voi silti olla kenellä tahansa ;) Sellaisena päivänä täytyy vaan tosiaan muistaa pysäyttää itsensä ja vaihtaa suuntaa.

    VastaaPoista